16 KM OKRUH KAPUŠIANSKY HRAD – PREŠOV

50% asfalt + 50% poľná cesta/ lesík, kamene.
Okruh začína na konečnej zastávke linka č.1 pri letisku Prešov a mini ZOO. Beží sa smerom na Prešov a na prvej odbočke odbočíte vpravo na Fintice. Bežíte stále rovno po asfaltke až k futbalovému ihrisku obce Fintice, kde odbočíte na poľnú cestičku vpravo. Môžete pokračovať aj cez obec Fintice. Bežíte smerom na obecné družstvo kde pokračujete v behu po poľnej cestičke stále rovno. Po Ľavej strane sa Vám bude postupne odrývať pohľad na Kapušiansky Hrad. Poľná/lúčna cestička Vás dovedie priamo na turistickú trasa na Kapušiansky hrad. Jedna je dosť strmá a druhá pozvoľna. JA som si vybral tú pozvoľnú na výbeh do kopca. Takže som odbočil na asfaltke hneď doľava a bežal po asfaltke cca 150m ku rampe, odkiaľ ide už iba lesná cestička až hore ku hradu. Od hradu strmým kamenistým zostupom dolu. PO zostupe sa dostanete na asfaltovú cestu a bežíte cez obec Kapušany smer Prešov. Z Kapušian ide do Prešova 4 prúdová cesta. Je dosť vyťažená, tak si treba dávať pozor. Odporúčam si nájsť dni s menšou premávkou. Ak máte čas a ešte aj silu, dá sa to obehnúť po okolitých poliach ale pridáte ďalších cca 8 km.

Na mape vidíte aj pár mojich zachádzok, tak si dajte pozor aby ste ich neopakovali 😉