Trail-cestný bežecký okruh Demänová – Pavčina Lehota

50% asfalt + 50% trailík.
Takmer 10 km okruh po lúkach v okolí Demänovej. Počas behu si užijete nádherné výhľady na okolitú prírodu. Okruh sa začína v Demänovej (miestna časť Lipt. Mikuláša). Beží sa po hlavnej ceste cca 200 m a pred cintorínom sa zabáča vľavo, na trávnatú cestu smerom na kopček. Tu Vás preverí slušné stúpanie. Na kopci pokračujete vpravo po trávnatej ceste. Držíte sa tej najvýraznejšej cesty. Na konci lúky bežíte do lesa, kde po cca 200m vybehnete na štrkovú cestu novobudovanej chatovej osady. Bežíte po štrkovej ceste prudko dolu, až ku hlavnej ceste, kde bežíte po chodníku vedľa cesty – smer Jasná. Po cca 400 m na križovatke, prebehnete cez hlavnú ceste, smer Pavčina Lehota. Bežíte po hlavnej ceste a pri potravinách sa držte vľavo. Na konci dediny vybehnete na panelovú cestu, po ktorej pokračujete až do Bodíc. Pred kostolom odbočíte vpravo a bežíte dolu kopcom, kde na križovatke odbočíte vľavo a bežíte až na druhú križovatku. Odbočíte vpravo a popri škole až do cieľa, kde ste začínali.